IMG_20180213_123251
IMG_20180213_122058
IMG_20180213_122757
IMG_20180213_123350
IMG_20180213_135327
IMG_20180213_135320
admin
events,fair,targi,trends,trendy,

Ergo Store na targach Pure London

Ergo Store gościło na jednych z najważniejszych targów mody w Europie – Pure London.

Wydarzenie było dla nas okazją do rozmów i spotkań, a dzięki seminariom, panelom dyskusyjnym i prezentacjom marek odzieżowych, mogliśmy poznać ofertę producentów i rynkowe trendy. To kolejne, po Panorama Berlin  wydarzenie branżowe, w którym braliśmy udział w tym roku.

Pure London to jeden z najważniejszych eventów w branży modowej w Europie. Od 11 do 13 lutego 2018 r. na terenie centrum wystawienniczego Olympia London swoje kolekcje prezentowało ponad 700 marek odzieżowych. Łącznie w imprezie wzięło udział ok. 10 tys. uczestników. Zauważalnym trendem była „zrównoważona moda”, która oparta jest o produkcję ubrań z organicznych materiałów i z poszanowaniem praw wytwarzających je pracowników. W gronie „zrównoważonych” producentów znalazły się m.in. takie marki jak Armedangels, Tretorn, Nomads Clothing czy The Mermaid Cave.

Pure London to nie tylko prezentacje kolekcji i pokazy mody, ale też możliwość uczestniczenia w seminariach i panelach dyskusyjnych. Były one poświęcone takim zagadnieniom jak m.in. przyszłość branży retail, visual merchandising czy influencer marketing. Nowością w ramach ostatniej edycji były spotkania handlowe z udziałem producentów i sprzedawców organizowane pod hasłem Pure Origin.

Duże wrażenie zrobił na nas bogaty program Pure London, a także interaktywność, pozwalająca na aktywny udział widzów i uczestników w wydarzeniach.  Rozmach, i znaczenie Pure London z pewnością zachęcają do odwiedzenia Olympia London w przyszłości. Następna edycja Pure London już w lipcu 2018 r.  Do zobaczenia!

IMG_20180213_123251
IMG_20180213_122058
IMG_20180213_122757
IMG_20180213_123350
IMG_20180213_135327
IMG_20180213_135320

Ergo Store na targach Pure London

Ergo Store gościło na jednych z najważniejszych targów mody w Europie – Pure London.

Wydarzenie było dla nas okazją do rozmów i spotkań, a dzięki seminariom, panelom dyskusyjnym i prezentacjom marek odzieżowych, mogliśmy poznać ofertę producentów i rynkowe trendy. To kolejne, po Panorama Berlin  wydarzenie branżowe, w którym braliśmy udział w tym roku.

Pure London to jeden z najważniejszych eventów w branży modowej w Europie. Od 11 do 13 lutego 2018 r. na terenie centrum wystawienniczego Olympia London swoje kolekcje prezentowało ponad 700 marek odzieżowych. Łącznie w imprezie wzięło udział ok. 10 tys. uczestników. Zauważalnym trendem była „zrównoważona moda”, która oparta jest o produkcję ubrań z organicznych materiałów i z poszanowaniem praw wytwarzających je pracowników. W gronie „zrównoważonych” producentów znalazły się m.in. takie marki jak Armedangels, Tretorn, Nomads Clothing czy The Mermaid Cave.

Pure London to nie tylko prezentacje kolekcji i pokazy mody, ale też możliwość uczestniczenia w seminariach i panelach dyskusyjnych. Były one poświęcone takim zagadnieniom jak m.in. przyszłość branży retail, visual merchandising czy influencer marketing. Nowością w ramach ostatniej edycji były spotkania handlowe z udziałem producentów i sprzedawców organizowane pod hasłem Pure Origin.

Duże wrażenie zrobił na nas bogaty program Pure London, a także interaktywność, pozwalająca na aktywny udział widzów i uczestników w wydarzeniach.  Rozmach, i znaczenie Pure London z pewnością zachęcają do odwiedzenia Olympia London w przyszłości. Następna edycja Pure London już w lipcu 2018 r.  Do zobaczenia!

admin


TAGI:
  • > events
  • > fair
  • > targi
  • > trends
  • > trendy
IMG_20180213_123251
IMG_20180213_122058
IMG_20180213_122757
IMG_20180213_123350
IMG_20180213_135327
IMG_20180213_135320

Ergo Store na targach Pure London

Ergo Store gościło na jednych z najważniejszych targów mody w Europie – Pure London.

Wydarzenie było dla nas okazją do rozmów i spotkań, a dzięki seminariom, panelom dyskusyjnym i prezentacjom marek odzieżowych, mogliśmy poznać ofertę producentów i rynkowe trendy. To kolejne, po Panorama Berlin  wydarzenie branżowe, w którym braliśmy udział w tym roku.

Pure London to jeden z najważniejszych eventów w branży modowej w Europie. Od 11 do 13 lutego 2018 r. na terenie centrum wystawienniczego Olympia London swoje kolekcje prezentowało ponad 700 marek odzieżowych. Łącznie w imprezie wzięło udział ok. 10 tys. uczestników. Zauważalnym trendem była „zrównoważona moda”, która oparta jest o produkcję ubrań z organicznych materiałów i z poszanowaniem praw wytwarzających je pracowników. W gronie „zrównoważonych” producentów znalazły się m.in. takie marki jak Armedangels, Tretorn, Nomads Clothing czy The Mermaid Cave.

Pure London to nie tylko prezentacje kolekcji i pokazy mody, ale też możliwość uczestniczenia w seminariach i panelach dyskusyjnych. Były one poświęcone takim zagadnieniom jak m.in. przyszłość branży retail, visual merchandising czy influencer marketing. Nowością w ramach ostatniej edycji były spotkania handlowe z udziałem producentów i sprzedawców organizowane pod hasłem Pure Origin.

Duże wrażenie zrobił na nas bogaty program Pure London, a także interaktywność, pozwalająca na aktywny udział widzów i uczestników w wydarzeniach.  Rozmach, i znaczenie Pure London z pewnością zachęcają do odwiedzenia Olympia London w przyszłości. Następna edycja Pure London już w lipcu 2018 r.  Do zobaczenia!

admin


TAGI:
  • > events
  • > fair
  • > targi
  • > trends
  • > trendy