Ergo Store gościło na jednych z najważniejszych targów mody w Europie – Pure London.
Wydarzenie było dla nas okazją do rozmów i spotkań, a dzięki seminariom, panelom dyskusyjnym i prezentacjom marek odzieżowych, mogliśmy poznać ofertę producentów i rynkowe trendy. To kolejne, po Panorama Berlin wydarzenie branżowe, w którym braliśmy udział w tym roku.
Pure London to jeden z najważniejszych eventów w branży modowej w Europie. Od 11 do 13 lutego 2018 r. na terenie centrum wystawienniczego Olympia London swoje kolekcje prezentowało ponad 700 marek odzieżowych. Łącznie w imprezie wzięło udział ok. 10 tys. uczestników. Zauważalnym trendem była „zrównoważona moda”, która oparta jest o produkcję ubrań z organicznych materiałów i z poszanowaniem praw wytwarzających je pracowników. W gronie „zrównoważonych” producentów znalazły się m.in. takie marki jak Armedangels, Tretorn, Nomads Clothing czy The Mermaid Cave.
Pure London to nie tylko prezentacje kolekcji i pokazy mody, ale też możliwość uczestniczenia w seminariach i panelach dyskusyjnych. Były one poświęcone takim zagadnieniom jak m.in. przyszłość branży retail, visual merchandising czy influencer marketing. Nowością w ramach ostatniej edycji były spotkania handlowe z udziałem producentów i sprzedawców organizowane pod hasłem Pure Origin.
Duże wrażenie zrobił na nas bogaty program Pure London, a także interaktywność, pozwalająca na aktywny udział widzów i uczestników w wydarzeniach. Rozmach, i znaczenie Pure London z pewnością zachęcają do odwiedzenia Olympia London w przyszłości. Następna edycja Pure London już w lipcu 2018 r. Do zobaczenia!
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.
11.04.2024
Mieszczący się w centrum outletowym Designer Outlet Roubaix we Francji punkt handlowy to jeden z większych sklepów tej marki, przygotowanych przez nas w ostatnich miesiącach.