Home » Blog » Showroom Reserved w sercu Warszawy wyprodukowany przez Ergo Store

24.03.2017

Showroom Reserved w sercu Warszawy wyprodukowany przez Ergo Store

Pierwszy kwartał 2017 r. to kolejne realizacje Ergo Store dla naszego klienta, grupy LPP. Tym razem mieliśmy przyjemność wyprodukować odmienione wnętrze showroomu Reserved w Warszawie.

Nowy koncept systemu mebli i zabudów przyściennych, odmieniony wygląd architektoniczny sklepu, sufitu oraz witryn – to wszystko odnajdziemy w showroomie Reserved przy ul. Chmielnej 25 w Warszawie. Istniejący od 2015 r. salon otrzymał nowy, odświeżony wygląd, wyprodukowany przez naszą firmę. To kolejna realizacja dla grupy LPP, wykonana zgodnie z nowym konceptem marki, który zaprezentowano w zeszłym roku. Wzorcowy salon według nowego projektu został otwarty w Galerii Morena w Gdańsku w maju 2016 r. Koncept objął też m.in. opracowanie na nowo elementów wizerunku marki oraz identyfikacji stref.

Profesjonalne przygotowanie showroomu dla sklepu

We wnętrzu showroomu po metamorfozie ważną rolę odgrywa światło. Duża, dobrze oświetlona powierzchnia pozwala klientom na swobodną wędrówkę po salonie i dostęp do całego asortymentu. Całość przywołuje ducha skandynawskiego designu: w showroomie znajdziemy sporo elementów drewnianych. Istotną rolę odgrywają również rośliny. Całość wywołuje uczucie lekkości, podkreśla też nowoczesny, podążający z duchem trendów charakter marki.

W otwarciu warszawskiego showroomu Reserved uczestniczyły znane postaci show businessu i mody, jak Maja Hyży, Joanna Horodyńska, Paulina Krupińska czy Michał Piróg. O wydarzeniu poinformowały takie media, jak „VIVA!”, „Harper’s Bazaar” czy „Elle”.

Warto wspomnieć, że grupa LPP zapowiedziała, że w 2017 r. marka Reserved ma wkroczyć na nowe rynki. W drugim kwartale roku zostanie otwarty pierwszy sklep marki na Białorusi, zaś na trzeci kwartał zapowiedziano otwarcie salonu w Belgradzie w Serbii. Czwarty kwartał przyniesie nowe sklepy w Kazachstanie.

Firma Ergo Store posiada doświadczenie w zakresie produkcji i wdrażania projektów showroomów. Jednym z przykładów jest realizacja prototypowego salonu marki Dockers w nowym koncepcie. Showroom Dockers’a, marki należącej do grupy Levi Strauss, został zaprezentowany na Sales Launch w Kopenhadze w grudniu 2015 r.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testDlaczego sprzedawcy internetowi otwierają sklepy stacjonarne?
    zobacz więcej

    18.04.2024

    Dlaczego sprzedawcy internetowi otwierają sklepy stacjonarne?

    Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel. 

    testSklep w Roubaix kolejną produkcją Ergo Store dla marki Dockers
    zobacz więcej

    11.04.2024

    Sklep w Roubaix kolejną produkcją Ergo Store dla marki Dockers

    Mieszczący się w centrum outletowym Designer Outlet Roubaix we Francji punkt handlowy to jeden z większych sklepów tej marki, przygotowanych przez nas w ostatnich miesiącach.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
    Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.