Home » Blog » Spójrz shopfitterowi w oczy i wybierz najlepszego

10.02.2017

Spójrz shopfitterowi w oczy i wybierz najlepszego

Zarządzanie wizerunkiem marki poprzez wyposażenie salonów handlowych to zadanie wymagające wiedzy i doświadczenia. Żeby ominąć niepotrzebne problemy, najlepiej skonsultować się z dobrym shopfitterem już na samym początku projektu. Jak poznać najlepszych w swoim fachu? Stawiając na bezpośrednią rozmowę!

Jak wybrać shopfittera?

Komunikacja bez niepotrzebnych pośredników pozwala na lepszą ocenę kompetencji naszych przyszłych współpracowników. Na co powinniśmy zwrócić uwagę, decydując się na bezpośrednie negocjacje z shopfitterem?

  • Portfolio ma znaczenie. Nawet jeśli firma, z którą zamierzamy podjąć współpracę posiada bogaty dorobek, ale nie ma zbyt dużego doświadczenia w produkcji wyposażenia sklepu  z naszej branży, może mieć trudności z rozpoznaniem specyfiki i wymagań. Warto więc upewnić się, że powierzamy realizację naszego salonu handlowego firmie, która zjadła przysłowiowe zęby na bliskich nam zagadnieniach.
  • Dobra firma zajmująca się wyposażeniem sklepu zawsze wyznaczy opiekuna projektu, który skupi się na twoich potrzebach. Wszystko będzie gotowe na czas i zgodnie z zaplanowanym budżetem.
  • Choć brzmi to jak banał, trzeba o tym przypomnieć: dobry shopffiter to ten, który szybko rozwiąże twoje problemy. A tych z pewnością podczas realizacji projektu nie braknie. Ponadto, jeśli w proces produkcji wyposażenia zaangażowanych jest zbyt wielu pośredników, problemy komunikacyjne mogą pojawić się w najmniej spodziewanych momentach. Szybkość reakcji i brak niepotrzebnych pośredników w komunikacji są kluczowe.
  • Cykliczne informowanie o stanie realizacji projektu to ważna kwestia. Zamawiający nie musi być wtajemniczony w każdy detal realizacji. Musi jednak otrzymywać solidną wiedzę o tym, jak przebiega projektowanie i produkcja zadania, które powierzył w ręce shopfittera. Nie ma zbędnych  pytań – dobry shopfitter zadba o to, żeby klient otrzymywał cykliczne raporty z przebiegu prac.

Firma Ergo Store dba o wysoki standard komunikacji z klientami. Oferujemy kompleksowe, nowoczesne rozwiązania, które mogą skutecznie wspierać sprzedaż i wizerunek marki. Dzięki rozwiniętemu zapleczu organizacyjnemu oraz doświadczonemu zespołowi projektantów, inżynierów i konstruktorów Ergo Store może podjąć się także innych zadań w zakresie projektowania wnętrz sklepów stacjonarnych i wyposażenia dowolnej przestrzeni handlowej.

Nadal nie wiesz, jak wybrać odpowiedniego shopfittera? Sprawdź również nasz wpis: Trzy zasady, które warto znać zatrudniając firmę shopfitterską.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testErgo Store produkuje sklepy Dockers we Francji: salon w Anglet ukończony
    zobacz więcej

    25.04.2024

    Ergo Store produkuje sklepy Dockers we Francji: salon w Anglet ukończony

    Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.

    testDlaczego sprzedawcy internetowi otwierają sklepy stacjonarne?
    zobacz więcej

    18.04.2024

    Dlaczego sprzedawcy internetowi otwierają sklepy stacjonarne?

    Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
    Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.